register / top 100






register / top 100

noty / taby / akordy
schémy / teória

škola hry / spevníky




koncerty - festivaly

nápady na zlepšenie




Nové tituly
Najpredávanejšie
spevníky / škola hry





najnovšie správy | rozhovory | recenzie
pridaj vlastný článok

Michael Jackson:
Michael Jackson byl týrané dítě! Otec Joseph přiznává: Ano, mlátil jsem ho! - ahaonline.cz


Michael Jackson:
Black Or White:NEJ SONG - evropa2.cz


Michael Jackson:
Michael Jackson věřil, že jeho smrt si přeje hodně lidí, tvrdí jeho matka - dama.cz


Michael Jackson:
Dražba predmetov Michaela Jacksona nie je proti jeho prianiu - Dražba predmetov Michaela Jacksona nie je proti jeho prianiu Aukčná spoločnosť Julien's ...


Michael Jackson:
Tělo Michaela Jacksona bude exhumováno - dama.cz


Michael Jackson:
Michael Jackson - idú exhumovať jeho telo! - aktuality.sk


Michael Jackson:
Nový film o Jacksonovi - Bývalý spolupracovník zosnulého hudobníka Michaela Jacksona vytvoril 64-minútový film zlo...


Michael Jackson:
Dve z detí Michaela Jacksona začali po prvý raz chodiť do školy - Dve z detí Michaela Jacksona začali po prvý raz chodiť do školy Doteraz ich totiž navšte...


Michael Jackson:
Dve z detí Michaela Jacksona: Prvýkrát v škole! - bleskovky.sk


Michael Jackson:
DOPIS PRO MICHAELA K NEDOŽITÝM 52.NAROZENINÁM - Můj nejdražší Michaeli, když Tě Bůh tvořil na svém kamenném stolci, vzal si na pom...


PROč STáLE PROTEST PROTI POMíNKU MICHAELA JACKSONA???
PROč STáLE PROTEST PROTI POMíNKU MICHAELA JACKSONA???
26.7.2010 00:00 - Angie * Videní: 481 napíšte aj vy vlastný článok

Nedovedu pochopit jednu věc… Proč se najednou řeší, čí pomník by měl stát na Letné?
Vy co jste proti Michaelu Jacksonovi, vy jste snad s nápadem, aby tam byla socha toho, koho propagujete, přišli dřív??? A myslíte si snad, že si někdo takovou poctu zaslouží víc, jak Michael Jackson?

V každém státě by měla být socha (pomník) Michaela Jacksona a to ještě na takovém místě, které by skutečně vyjádřilo úctu člověku, který bojoval za celý svět…

Kdyby se raději každý nad sebou zamyslel a uvědomil si, že Michael Jackson toho pro svět tolik moc udělal, a že mu nikdo z nás nikdy nebude sahat ani po kotníky, tak by udělal nejlépe…

Co jste vy kritici udělali pro svět? Co jste udělali pro děti? Co jste udělali třeba jen pro své okolí???
Michael byl ponižován a vláčen médii, jako nějaký vyvrhel a přitom to byl ten nejčistší člověk, kterého svět kdy mohl mít…

Jednou si jeden pisálek vymyslel lež a ta obletěla svět, které najednou svět uvěřil, ale napadlo vás někdy, že je to celé jinak?

Proč se staráte o člověka, kterého nemusíte vidět, ani slyšet?
Proč to děláte??? Proč čtete články o Michaelu Jacksonovi, když vám jako člověk vadí?

Pro svět udělal Michael tolik moc, že by se teď svět měl spojit a pokračovat v odkazu a poselství, ale nikdy se svět nespojí, protože nám tu krásu, kterou kolem sebe máme, budou ničit tací, jako právě vy co stále protestujete proti něčemu…

Proč se raději nepřidáte k lepšímu zítřku a nepomáháte svět uzdravit??? Myslíte si snad, že tím, že budete chtít sepsat petici proti pomníku na Letné se budeme mít lépe?

Něco vám povím… Je mi zle z lidí, kteří nic nedokázali a jen prudí, protestují a myslí sobecky sami na sebe…
Michael, ač byl ponižován, vláčen médii, ponížen u soudu, tak se nikdy nevzdal a bojoval…!!!
Dokázal by to kdokoli z vás? Šli byste dál se vztyčenou hlavou a s láskou uzdravovali tam, kde je potřeba? Posílali byste peníze na charity i přes to, že jste uráženi? Určitě na 100% ne…! A přitom Michael stále dál uzdravoval a posílal peníze, a že to byly skutečně částky velké…

Pokud chcete, aby váš idol měl pomník, tak proč jste se o to neprosadili? Proč jste si o to nezabojovali? Jste ještě tak ubozí, že kopírujete fanoušky Michaela Jacksona, protože to je to jediné, co umíte. Kopírovat, urážet, ponižovat a sepisovat nesmyslné petice… Mám toho už dost…!!!

Michael Jackson si zaslouží mnohem víc, než jen pomník… A vy co jste proti všemu, tak víte co? Buďte si, nám je bez takových lidí lépe. Nepotřebujeme mít kolem sebe negativní lidi. A až dojde k tomu, o čem Michael mluvil, za co bojoval, za uzdravení planety, tak nevěřte tomu, že vy budete stát v prvních řadách… Šanci dostanou nejdříve ti, kteří něco dělali a to jsme my… My, co jsme pochopili…

Svět se zbláznil a já se toho odmítám zúčastnit…

| Michael Jackson |
DISKUSIA K ČLÁNKU:
DISKUSIA K ČLÁNKU:

Pridaj svoj názor k tomuto článku


9.8.2010 11:12 - petter - odpovedaj
Nuž čo dodať k Vaším odpovediam? Nesklamali ste ma. Nič iné ako oheň a síru som nečakal. Až na to, že ste z kontextu nerozpoznali ja som neosočoval MJ, ale hudobný priemysel, ktorý ho tak vytvaroval. Je smutné, že sa tak vytvarovať nechal. Nuž ale čo by sme nespravili za pár drobných? Veď aj Judáš. Škoda, že Vaša zaslepenosť Vám bráni v objektivite. Okolo Vás je veľa ďaleko lepších ľudí, viete o nich? viete o nich? Aha, no hej nevedia moonwalk tak je to šmejd, jasné. Tak prečo také celebrovanie jedného?
    -->> 11.8.2010 19:54 - Katka - odpovedaj
    Aha aby bolo jasno,kazdy ma rad toho,koho obdivuje,komu sa zapaci jeho hudba,no mne sa bzapacila prave jeho,oslovila ma.Ak mas rad ineho spevaka,nekidaj tu na nasho,pretoze ja neviem koho mas rad,koho opisujes,ze su aj lepsi.a ON sa nevytvaroval,on sa rozdaval.aj v hudbe.Urobil by vsetko pre svojich fanusikov,aby boli stastni.Opytaj sa sam seba ci to aj u tojho spevaka alebo skupiny plati,alebo oplati.A NEPREDAVAL SA.A preco take celebrovanie okolo neho?Ak budes raz citat tak pochopis.NO COMMMENT sa stebou o tom bavit,budes podripovat stale,aj ked ti to bude stokraaat vyvetlene.BOL UZSANY CLOVEK VO VNUTRI AJ NAVONOK.

31.7.2010 11:11 - petter - odpovedaj
Ešte jedna poznámka pre Vás, čo staviate pomníky. Práve začína ďalšia úchylnosť a to dokonca v našich médiách. Volá sa, že "československo má talent". Tu je krásne vidno ako pracuje hudobný priemysel. Všimnite si na čo sa tvorcovia zamerajú. Nebude to o talente, nebude to o kvalite. Nie! Bude to o extrémoch v každom smere. Tak v pozitívnom ako aj negatívnom. A to bol vlastne aj MJ. Extrémne monštrum v každom smere vymodelované úchylmi s hudobného priemyslu. Vlastne to nemá ďaleko k porno priemyslu. Postavte mu pomník! Nech každý vie aký to bol pedofilný a tanečný a hlasový a prachatý a. úchyl, ten MJ.
    -->> 31.7.2010 20:16 - mel - odpovedaj
    nech kazdy vie aky bol pedofilny? a ty si s nim niekedy bol v osobnom kontakte abo si ho videla ako obtazuje chlapcov? Vie velke. o nom. Mj je najuzasnejsi clovek na svete. Ano je! Lebo viem, že je nažive!
      -->> 1.8.2010 00:21 - hanylen - odpovedaj
      ´Vaše názory Pettere jsou opravdu jedna zlá slina. Nejste úchyl vy? Michael Jackson nebyl hlavně žádný "produkt" ale všestranný talent a o tom se nebudeme bavit. To co měl, měl v sobě a dokázal to SÁM dovést až k největší dokonalosti. Vy dokážete tak akorát urážet.

      9.8.2010 11:27 - petter - odpovedaj
      No hej! Aj elvis s Leninom stále žijú. Ale inak ako? Zdravie slúži?

    1.8.2010 10:11 - katka - odpovedaj
    daj sa vypchat ty PETER.Mna nedaostal peniazmi,ale pravdou o nom a hudbou,pretoze spieva prekrasne a ked nemas usi tak chod na usne.A pravda je o nom taka,za NEBOL PEDOFIL.Mas nejaky dokaz?Uz sa aj ti priznali,co ho priamo odsudzovali.ze klamali,tak ako klame teba bulvar,no teba presviedcat nebudem,pretoze mas prazdno v dusi.Dalej je to,ze pomahal detom a nie tak ako si ty myslis,ale financne ich podporoval,aby mali v detskych domovoch hracky,oblecenie a ine veci.Ale to ty nevies,pokial nepochopis a prestanes odsudzovat.Ak bolo dieta chore,ked bol napriklad v Madarsku,v Budapesti.bolo tam dieta,ktore bolo zelene,pretoze malo choru pecen,no Michael mal nadacie,cez ktrore tomu dietatu pomohol a transplantovali mu pecen.To nie je gesto,alebo pomoc.?Tak sa nad tym zamysli ty monstrum.

    1.8.2010 22:44 - IvuškaJacksonová - odpovedaj
    Ty máš jedno šťastie Peter,že ťa nepoznám,lebo keby si toto povedal v blízkosti mňa,dostal by si pár faciek!.Je vidieť,že si len ďalší "vysokointeligentný",ktorý všetko vie,všade bol a o všetkom počul.ako sa ty opovažuješ na takého umelca so srdcom zo zlata toto napísať?Vieš ty o ňom niečo?Prečítal si si jedinú stránku z jeho knihy?Poznal si ho?Stavím milión,že nie.Určite čerpáš informácie z bulváru a ak áno,tak ťa ľutujem.nič viac ako poriadnu facku z oboch strán si nezaslúžiš,ja by som sa za také slová hanbila.
      -->> 9.8.2010 11:18 - Petter - odpovedaj
      No Ivuška sorry, ale Ty si čistý úchyl. Keby si prefackovala dákeho politika za to že nás Všetkých ožobračuje, nepoviem ani ň. Ale fackovať ľudí za iný názor? Nuž choď do psychologickej poradne nech Ti poradia ako zvládať agresiu miláčik. Minule som čítal peknú definíciu hlúposti: "hlupák svojím konaním spôsobí škodu iným, pričom sám nič nezíska, ba naopak sám sebe škodu spôsobí". Ty si toho krásnym príkladom. Nech sa Ti darí

31.7.2010 11:03 - petter - odpovedaj
MJ bol v prvom, druhom a aj poslednom rade len a len STROJ NA PENIAZE. A tým je Vaša debata ohľadom jeho kvalít, či vzdávaniu úcty úplne, ale úplne scestná. Vy čo chcete stavať pomníky, tak to vlastne ctíte pamiatku odpornému, skorumpovanému, úchylnému, nemorálnemu. AMERICKÉMU HUDOBNÉMU PRIEMYSLU. A že je to priemysel fakt extrémne úchylný hovorí za všetko spôsob prezentácie samotného MJ ako pedofila za účelom vytrieskať s jeho kauzy záujem Vás primitívov, čo si nevidia dalej od nosa. Že bol MJ talent? No a? O čo bol lepší od Jiřiho Korna? Skvelý spevák, tanečník, šowman. Len bol "iba" čech! A nezomlel ho ten skvelý hudobný priemysel. Je mi Vás chudákov "malých duchom" vlastne ľúto. Ani nepoznáte, že Vás dostali na špinavý peniaz. Postavte pomník! Ale s dolárom na piedestáli.

30.7.2010 19:26 - OMG - odpovedaj
,,V každém státě by měla být socha (pomník) Michaela Jacksona." jinak jsi v pořádku?

29.7.2010 12:29 - katka - odpovedaj
Musim vyjadrit svoj nazor aj ja.Michael Jackson bol clovek s najkrajsou a cistou dusou.Zasluzi si ten pomnik,pretoze pomohol vela,vela tomuto svetu.Jeho hudba je neskutocne krasna a bude sa predavat stale,pretoze si dal zalezat na kazdom tone tej hudby.A kto tu vypisuje,ze bol mizerny spevak,tak nech nieco zaspieva.nedokaze nic.Ti co protestujete,tak len vnimate ten bulvar,tu nepravdu,preto protestujete a neviete alebo viete o nom minimum.Preco vam ten pomnik tam vadi?Kazdy na svete mu vzdava hold,pretoze pochopili o co sa snazil aj prostrednictvom svojej hudby,aby bol na svete pokoj,aby sa ludia mali navzajom radi,aby deti v detskych domovoch neboli smutne,preto im chodil pomahat a navstevovat ich.Podsporoval ich financne.Ale to vy neviete,tak si to prosim zistiote ak mate vobec chut.Nie nebudem tu presviedcat nikoho,to kazdy musi pochopit sam.Ten pomnik bude a ja urcite sa pridem nan pozriet.

27.7.2010 13:52 - Jana MJ - odpovedaj
Tak toto je sila ! Ty "Kryton" - nikto ti nekáže, aby si vzdával niekomu nasilu úctu, ale z môjho pohľadu si obyčajný zakomplexovaný chudák, plný nenávisti a zloby. Je mi z teba zle a nestojíš mi ani za to, aby som tebou pohŕdala. Tu si ľudia vyjadrujú na niečo názor, ak si si nevšimol. Takže nikto nie je zvedavý na ten tvoj primitívny názor.

27.7.2010 10:19 - chceme na Letné Krytona - odpovedaj
MJ byl hlavně mizerný zpěvák, který NEMĚL s touto zemí NIC společného, nebudu mu nikdy nijak vyjadřovat úctu, nechci a nebudu!
    -->> 27.7.2010 12:39 - Angie - odpovedaj
    Mizerný zpěvák? To toho tedy víš hodně málo o umění a s takovým nebudu ztrácet čas. Nestojíš mi za to!

    27.7.2010 14:10 - Cyric - odpovedaj
    S tímto také nemohu souhlasit. Sic MJ nebyl operní zpěvák, tak v žánru naprosto vynikal. Dnešní popové ikony jsou jen mizerné nafintěné fifleny a hezounci a ve zpěvu a kompozici skladeb mu nesahají ani po kotníky.

27.7.2010 09:21 - Frencis - odpovedaj
Dovolte mi jen v krátkosti vyjádřit svůj názor k pomníku Michaela Jacksona na Letné. Patřím ke generaci, která na Jacksonovi vyrůstala a musím říci, že smekám klobouk před tím co tento muž dokázal. Myslím si, že se hned tak brzy nenajde člověk, který by celý svůj život obětoval za záchranu celého světa, za porozumění mezi národy. Snažil se nám říci,že bez lásky a úcty k životu jako takovému, se brzy zničíme. A to je pro někoho málo?! Ten kdo to nechápe a nebo nechce pochopit, je prvotřídní sobec, který myslí jen sám na sebe. A že takových je spousta! Pak se nedivím, že to na tom světě vypadá tak jak to vypadá!Nebudu vypisovat,o co všechno se Michael Jackson zasadil, pokud to někoho zajímá, tak si může výček jeho zásluh vyhledat kdekoliv na internetu. Takže: pokud si někdo ze současných lidí pomník zaslouží, tak je to právě ON ! Kdo to nepochopil, nestojí mi za jediný pohled, myšlenku či jediné slovo.
    -->> 27.7.2010 10:13 - Angie - odpovedaj
    Děkuji za krásný komentář a lidský názor. Přesně tak. Láska patří k životu, a pokud si lidi neuvědomí, že láska jako vzájemná láska, že je zapotřebí, tak svět bude vypadat ještě hůř, než nyní.

    27.7.2010 17:16 - Dominik Bouma - odpovedaj
    právě snaha o dobro, spravedlnost a láska (k lidem, k Česku a k Praze) mi velí veřejně vyjádřit svůj názor - a když vám nestojíme za pohled a myšlenku - nedívejte se a nemyslete na nás
      -->> 29.7.2010 12:32 - katka - odpovedaj
      a ty si ma sklamal.

27.7.2010 07:16 - speed demon - odpovedaj
Proč taková nenávist a zášť nejen proti soše někoho, kdo si ji z pohledu, byť menšinové skupiny národa, zaslouží ale i vůči autorce příspěvku?! Dovolte mi reagovat: Lidi, voláte po demokracii a naznačujete, že je vám násilím vnucován pomníček někoho, koho už z principu nemusíte. ALE Kolik z vás těmi "tolik frekventovanými místy" v koutku na Letné, kde by socha měla stát a podle mnohých hyzdit tuto obrovskou plochu, za den či týden aspoň jednou projde? Koho z vás tato socha ohrozí např. morálně anebo kolika z vás způsobí jinou újmu? A upřímně. Kolik lidí, dříve než tzv. "plivne" na druhého si nejprve zjistí aspoň základní fakta? Teď mám na mysli základní fakta o Michaelu Jacksonovi. Jistě není záměrem ani fanoušků ani autorky článku kohokoliv napadat ale uvědomte si, že Letná není Vyšehrad a pokud by socha Michaela Jacksona měla být prvním artefaktem z možného "parku umění",který by si mnozí nejen z iniciativy proti vztyčení sochy v parku na Letné představovali, tak by to mohl být dobrý počin a první krok k vybudování, říkejme tomu třeba, vzpomínkového místa.
    -->> 27.7.2010 12:40 - Angie - odpovedaj
    Děkuji, napsala jsi to moc hezky a pravdivě. Děkuji.

    27.7.2010 17:12 - Dominik Bouma - odpovedaj
    1)- žádnou nenávist necítím - jen jsem naštvaný co je v Praze možné. 2)- na Letné se pohybuji poměrně často a je to místo v české historii významné - podobně jako Vyšehrad. 3)- žádný relevantní argument pro postavení sochy (kromě toho, že něj - podtrhuji NĚKTEŘÍ - fanoušci a paní Babická s Kartákovou budou mít radost) jsem nezaznamenal!
      -->> 27.7.2010 21:15 - hanylen - odpovedaj
      No, já vidím důvodů víc. Ale i kdyby šlo jen o tu RADOST tu vy nepřejete, i když Vás to nic nestojí. A to je ONO.

26.7.2010 16:13 - Angie - odpovedaj
Nejdříve musím hned z kraje napsat, že nejsem žádná puberťačka a přesně tohle je ono o čem jsem psala. Urážíte a vůbec nic jste nepochopili. A ano, já jsem pro ČR už "něco" udělala a dělám i nadále. To je odpověď na otázku, jestli jsem něco pro naší republiku udělala. A přesně o čem jsem psala, tak jste mě o tom opět ujistili. Je to jen o tom, že vám to vadí, že nám to vyšlo, ale asi jste nic nepochopili. Já bych totiž byla raději, kdyby na Letné socha Michaela nebyla, ale docela někde jinde. A nepište mi, že to je to samé, protože jsem pro, aby tu socha byla a nepatřím k těm, co to prosazovali. Další věc, ve které jste mě utvrdili, že vám jde jen o to, že někdo něco chtěl a vyšlo to. No a co? I Pavel Bém s tím souhlasí, tak o co jde? Prostě někdo přišel s nápadem a někdo jiný ho schválil. Proč teď řvete, že to nechcete, když jste mohli prosazovat třeba právě Gotta? Jak tu někdo o něm psal. A co vy víte, jestli Gott jednou nebude pomník mít třeba v Německu? To je přesně ono. Nudíte se, tak protestujete proti něčemu, co vás absolutně nezajímá. Někdo z vás tu psal, že pro naší republiku nic neudělal. To, že přispíval peníze na nemocnice i u nás je vám málo? Že se z peněz Michaela Jacksona zachránil nejeden dětský život je vám málo? No tak to už opravdu vypovídá o všem.
    -->> 27.7.2010 14:07 - Cyric - odpovedaj
    Další plané narážky. Já se vyloženě nudím a vyloženě vám chci kazit radost z památníku. Ne, jen obhajuji kulturní identitu naší země. Jsem striktně proti stavbě pomníkům popidolům, neboť jak každý ví pop=popular culture a v popkultuře jde jen a jen o obchod. Pro mnohé byl i MJ obchodním artiklem(dobře prodávaným) a tedy nechci aby symboly takové kultury vyrůstaly kdekoliv. Ad P.Bém: Pavlík sochu schválil jen proto, že se mu doslova "bortí trůn pod zadkem" a jak víme, tak jeho vláda také nebyla vždy "čistá". Když už bychom měli uctívat MJ, tak činy a ne sochami, pravá pocta by byla, kdyby se společnost začala starat o svět kolem. Pomník by ho opravdu nevytrhnul.
      -->> 27.7.2010 17:07 - Dominik - odpovedaj
      ... asi tak!

26.7.2010 14:48 - jim - odpovedaj
co porat vsichni mate proti majklovy? byl to ten nejlepsi clovek z celiho sveta. nikdo se mu nemuze podobat. vsechno delal jen kuli tomu ze aby se mely lidi lip a prieoda lip a taky deti lip! ste jen stado maniplovanych vypatlancu ktery chtej za ty svi protesty dostavad penize od bohatejch umelcukery tam tu sochu nechteji.je my z avasspatne a uz fakt to nechte na pokoji a jesi si myslyte ze tu sichu znicite tak to teda ne proto ze tam bude kamera a tyky hlidai policii. tak pozor asi vyte ze to je tresnej cin!
    -->> 26.7.2010 14:55 - Jana Zemková - odpovedaj
    Myslím, žes lepší reklamu fanouškům Michaela Jacksona nemohl/a udělat. Slyšel/a jsi někdy pojem "medvědí služba"? )))

    26.7.2010 15:02 - Dominik Bouma - odpovedaj
    uááá! díky ! Brum Brum! grizzly bear service

26.7.2010 14:41 - Martin - odpovedaj
Jsem fan MJ a sochu schvaluju, ale ne takovou hrůzu, co stvořila paní Kartáková. Ten výtvorje naprosto nevkusný a v podstatě Michaela J. dehonestuje. Pokud tam ta socha bude nakonec instalována, přeju si, aby vedle ní světlo světa spatřily např. Mickey Mouse z drátu, obraz s pasekou a jeleny, křeslo s leskymovým potahem, koupelnové kachlíky se samolepkami, Sněžka vypálená do plátku kmene břízy, samorost nalakovaný bezbarváčem a zahradní trpaslík!

26.7.2010 14:14 - Slonik - odpovedaj
Proč protesty? Protože na Letnou prostě nic takového nepatří. Je to podobně prosté jako si po použití záchoda umýt ruce, pozdravit nebo v obchodě zaplatit nákup.
    -->> 26.7.2010 15:03 - Dominik Bouma - odpovedaj
    hezké - to bych podepsal!

26.7.2010 13:18 - luc - odpovedaj
Takže pár dotazů: Ty se s Michaelem Jacksonem znáš osobně a natolik hluboce, že jej familiérně nazýváš Michael a tak zasvěceně nám zde povídáš o jeho duši a úmyslech? A bude se mít svět lépe, když bude ona socha na letné stát? Nebylo by spíše v Jacksonově stylu darovat zamýšlenou částku charitě? Pro ČR toho imho Jackson moc neudělal.vlastně já osobně si nejsem vědoma VŮBEC ničeho, tak proč, proboha, mu stavět nějaké pomníky? To tam raději budu obdivovat třeba Smoljaka - který by si to rozhodně zasloužil z českého pohledu více - Kunderu, Horákovou nebo Masaryka. Já zase nedovedu pochopit lidi, kterým přílišná povrchnost brání chápat svět v širších souvislostech. Jestli Jacksona tolik miluješ postav si pomníček v pokojíčku a třeba si ho svatořeč, ale nenuť ostatní, kteří tvou fascinaci nesdílí, aby potlačovali a nevyjadřovali svůj negativní názor. Významné místo jako je Letná, by se imho nemělo plýtvat na zpěváky, byť výborné a prukopnické, ale mělo by sloužit výhradně opravdu "velkým" osobnostem našich dějin.
    -->> 26.7.2010 13:38 - premiumboy - odpovedaj
    tak presne tak.velmi vystizne!
      -->> 27.7.2010 05:05 - speed demon - odpovedaj
      Tak jestli vy budete raději obdivovat sochu Horákové a je vás takových víc,tak už je naprosto jasné, o jaké EQ se u vás jedná. Tady nejde o politiku .

26.7.2010 12:56 - Dominik Bouma - odpovedaj
milá Angie, děkuji za Váš zábavný výlev Asi právě pro to, že nám jde o budoucnost našich dětí a jak píšete "zdravý svět" - tak právě proto cítíme potřebu (a máme na to právo) vyjádřit nesouhlas. To je vše! Je mi líto, že Vás to tak zraňuje (asi byste si měla najít víc opravdových (a živých) kamarádů.)

26.7.2010 12:49 - Lili - odpovedaj
Ja som myslela ze to uz davno zamietli Ale uprimne je to sproste ako sa vsetci hadaju, prestante uz a radsej ty autor clanku sa uvedom. Co si ty spravila pre tuto planetu ? Sa mam zasmiat ? MJ bol dobry clovek, ale zase az taky umelec nie . Kebyze niet Quincyho Jonesa . a navyse pytas sa preco mi ktory MJ nepocuvame nepresadzujeme hviezdu ktoru obdivujeme ? Lebo vieme ze ziadna zahranicna hviezda by nemala zdobit cesku republiku . Je to uplne od rozumu . Sa trochu zamyslite . Kebyze je MJ cech tak prosim pekne, ale tak nie . Sorry Babe, ale ja si nemysim zeby tam mal mat sochu a myslim ze ani on by to nechcel , ked vsetci sa koli nemu iba hadaju . Tak uz prestante a radsej naplnite to jeho posolstvo a chodte zachranovat veleryby a zvysok planety :}

26.7.2010 12:47 - husarobijec - odpovedaj
Po přečtení těchto nechutných výlevů mi začínají být fanatičtí příznivci té sochy čím dál tím víc odporní :-/

26.7.2010 12:40 - lola - odpovedaj
Tak to tedy zasadne nesouhlasim! MJ posloucham uz leta, zpivat umel, show umel udelat, ano borec, ale to neni na svete jediny. Krom toho, prinos hudbou muze byt prinosem svetu, ale MJ rozhodne neudelal nic pro nas narod! My, kteri jsme proti sose MJ na Letne, nejsme proti nemu. Jen jsme Cesi a nas narod ma spoustu vyznamnych osobnosti, ktere by si zaslouzily pomnik. Myslite si, ze nekdo v USA stavi sochu Gottovi? asi tezko. Tohle je mimochodem hodne nekvalitni clanek. Co jsou vety typu ".co jste vy, kritici MJ, udelali?." o nas tu nejde, my nase sochy stavet nechceme. ono.byt fanouskem je krasne, ale nic se nema prehanet.to by se pak socha stavela kazdemu! Mela jsem tento web za dobry.ale tenhle clanek neni hoden dobrym strankam, ale blogu nejake potrhle fanynky!

26.7.2010 12:36 - Cyric - odpovedaj
Tvůj způsob vyjadřování je naprosto odporný. Absolutně nechápeš naše důvody k protestům a zatahuješ do toho osobní nesympatie k M.J., což je hloupost. Kdyby sis přečetla oficiální prohlášení, které je psané v petici a zapnula svůj MOZEK, tak ti to možná dojde. Gratuluji, napsala jsi zbytečně dlouhý článek, který je NAPROSTO o ničem. Mimochodem, ty pomáháš nějak světu? M.J. by se za vaši útočnost a nesnášenlivost styděl. Řekl bych, že určitě splňuješ 1 z těchto kritérií: velmi mladá, velmi hloupá nebo velmi nevzdělaná.Je to cítit z afektovanosti tvého článku.
    -->> 26.7.2010 12:39 - Kuvaly - odpovedaj
    Souhlasím, ještě jsem čekal, kdy bude v článku napsáno, že by jsme se mu měli klanět.

    26.7.2010 12:42 - lola - odpovedaj
    hezky receno

26.7.2010 12:32 - gwen - odpovedaj
no nevím, já tedy rozhodně neprostestuju proti soše z důvodu jakéhokoli neuznání Michaela Jacksona. jen nechápu, proč by jeho socha měla stát na Letné - je snad pro Čechy tak významnou osobností? Pak by měli mít pomník všichni, kdo jsou nějak podstatní. Kde je socha Karla Kryla? Kde Marty Kubišové (ok, kde ta jednou stát bude?)Nejsem si jistá ani pomníkem Emmy Destinové (pokud je, pak se nezlobte). A ze zahraničí? Významný hudebník - to by jich bylo, nejspíš se jednou budu prosazovat za pomník Davida Bowieho. Michael Jackson byl nepochybně velká osobnost a já ho nesmírně uznávák jako interpreta a tanečníka, ale pardon, to opravdu není důvod, proč by měl mít v Praze coby jednom z mnoha a mnoha měst kde koncertoval, sochu. připomíná mi to pam,ětní desky Járy Cimrmana - "Zde v roce 1901 přespal Jára da Cimrman" - a na vedlejší chalupě .- ". a tady taky"
    -->> 26.7.2010 14:30 - majkl - odpovedaj
    Pomník Emy Destinové již stojí nedaleko Třeboně v Jižních Čechách, na místě u řeky v lese, kam ráda chodívala rybařit .

26.7.2010 12:31 - Kuvaly - odpovedaj
Vážená autorko články, my nejsme proti pomníku, protože jsme přišli s nápadem dřív, nebo jsme nesnášeli Michaela Jacksona, my pouze nechceme v Praze na Letné sochu amerického zpěváka, když bylo tolik českých významných osobností. Navíc nechceme připustit, aby si nějaká tlupa fanatiků poručila, že chce něco postavit na veřejném prostranství a prošlo jim to.

26.7.2010 12:30 - aleš orálek - odpovedaj
Má pro Českou republiku tenhle člověk takový význam, aby stál na Letné? Na místě, kde nechtějí postavit národní knihovnu? Chápu, že rozdíl ve velikosti je obrovský, ale ve významu nikoliv! Jackson pro tuto republiku nemá sebemenší význam(narozdíl ond národní knihovny), tak se laskavě vzpamatuj a nepiš sem tyto bláboly!
    -->> 27.7.2010 00:30 - blackangie - odpovedaj
    S tím naprosto souhlasím. MJ je podle mě dobrý zpěvák a tanečník, ale nikoli člověk, který by pro ČR měl nějaký význam. Ať si postaví co chtějí tam u nich, ale my bychom měli být hrdí na to, že jsme Češi a myslet na naše osobnosti. (Nehledě na to, že na Letné by nemuselo stát nejlépe nic).

26.7.2010 12:25 - Ehm. - odpovedaj
Pokud jsem si všiml, tak proti pomníku neprotestují jen lidé, kteří neměli Michaela Jacksona rádi, ale i lidé, kterým přijde velmi hloupé stavět pomník JAKÉKOLIV popstar na takto významném a turisty vyhledávaném místě.
    -->> 26.7.2010 13:41 - Dominik Bouma - odpovedaj
    ... dokonce je proti i celá řada fanoušků MJ!
      -->> 26.7.2010 18:39 - hanylen - odpovedaj
      Asi takle milí protestující. Co socha K.H.Máchy, ta Vám nevadí? Může to být stejné místo pro srazy, vzpomínky atd. Hlavní důvod, že nebyl Čech? Tak to jste se ukázali. Jemu záleželo na celém světě a jistě dokázal víc než Mácha. A proti soše Stalina protesty nebyly, co? Uznávám M.Kubišovou, i např,P.Nováka a kdo si zařídí všechno potřebné a dokáže to zrealizovat, nic proti! Na místě, kde busta bude, není rozhodně tak zdaleka "viditelná", jestli někomu vadí tohle. Mějte se o.k. A Angie, nedej se otrávit.
        -->> 26.7.2010 21:44 - Angie - odpovedaj
        Hanylen děkuji, napsala jsi to opravdu moc hezky. Jsi zlatá.!

        27.7.2010 00:33 - Axl - odpovedaj
        Máchův Máj vyšel v několika výtiscích roku 1835. Po téměř dvou set leté době je to největší literární dílo v dějinách ČR, snad tedy nemusím zdůrazňovat, že jeho odkaz je nadčasový a pokud by nezemřel teprve ve 25 letech, jistě by se stal světovým autorem. A pokud chcete srovnání s panem Jacksonem, proti jehož osobě nic nemám, tak myslím, že už věk hovoří za vše, nicméně genialita je jistě na obou stranách. A k oné otázce.Ano, Mácha mi skutečně nevadí, naopak bych byl pyšný na někoho jako je on, kdo po Jungmannově vzoru dokázal jako jeden z hlavních iniciátorů pozvednou českou hrdost skrze násilně potlačovaný jazyk(o NO se snad učili všichni) Proto si myslím, že on by byl právě ten vhodný kandidát(Škoda jen, že není známa jeho podoba). A to že rád souložil? No to myslím, že není výjimka, ne?





STARŠIE ČLÁNKY:
STARŠIE ČLÁNKY:
Včera - Michael Jackson byl týrané dítě! Otec Joseph při..  (ahaonline.cz)  77

06.09. 00:00 - Black Or White:NEJ SONG  (evropa2.cz)  94

06.09. 13:25 - Michael Jackson věřil, že jeho smrt si přeje hod..  (dama.cz)  137

05.09. 11:33 - Dražba predmetov Michaela Jacksona nie je proti ..  (sita)  114

03.09. 13:09 - Tělo Michaela Jacksona bude exhumováno  (dama.cz)  199

02.09. 12:00 - Michael Jackson - idú exhumovať jeho telo!  (aktuality.sk)  141

Staršie články


Amazing Child Singers - video four

Michael Jackson feat Akon Tf1 2008 wanna

Michael Jackson - They Don't Care About

USA for Africa - We Are The World (w/M.J

Malaysian Idol (Michael Jackson)

Michael Jackson feat. Usher & Chris Tuck

dance mix tecktonik

Michael Jackson - Don't Stop Til You Get

Michael Jackson & Pavarotti - On stage i

Michael Jackson - You Are Not Alone lyri

Michael Jackson - Billie Jean (Live in N

Michael Jackson Moonwalk collection
THE STORY OF ... (UNAUTHORISED)
Jackson
michael:
DVD The story
of ...
(unauthoris
ed)
THIS IS IT =JEWEL=
Jackson
michael:
CD This is it
=jewel=
Jackson Michael: Moonwalker Blu-ray
Film:
DVD Jackson
michael:
moonwalker
blu-ray


MOONWALKER
Film:
BRD Moonwalker
Karaoke
Jackson
michael:
DVP Karaoke
ULTIMATE COLLECTION
Jackson
michael:
DVD Ultimate
collection


Michael Jackson - Obrazová encyklopedie 1958-2009
Autor
neuvedený:
KNI Michael
jackson -
obrazová
encyklopedi
e 1958-2009
Michael Jackson Obrazová encyklopedie1958 - 2009
Adrian grant:
KNI Michael
jackson
obrazová
encyklopedi
e1958 -
2009
GOT TO BE THERE/FOREVER..
Jackson
michael:
CD Got to be
there/forev
er..


Legenda Michael Jackson
Rozne:
KNI Legenda
michael
jackson
Moonwalk
Jackson
michael:
KNI Moonwalk
MAGNETKY /6KS V BALENI/
Jackson
michael:
MAG Magnetky
/6ks v
baleni/


GULICKOVE PERO KOVOVE [
Jackson m.:
2PE Gulickove
pero kovove
[
POZNAMKOVE BLOKY [STYLES 3&7] SET
Jackson
michael:
PB Poznamkove
bloky
[styles
3&7] set
MAGNETKY /6KS V BALENI/
Jackson m.:
6MAG Magnetky
/6ks v
baleni/




Various:  Tanecni liga 123
Various: Tanecni liga 123
Various:  Bravo hits 2010/2
Various: Bravo hits 2010/2
Various:  Best of dance 3/2010
Various: Best of dance 3/2010
Linkin park:  A thousand suns
Linkin park: A thousand suns
Various:  Now dance summer 2010/2
Various: Now dance summer 2010/2
Various:  100 mega zomer hits
Various: 100 mega zomer hits
Flo rida & david guetta:  Club can't handle me-2tr-
Flo rida & david guetta: Club can't handle me-2tr-
Iron maiden:  Final frontier
Iron maiden: Final frontier
Various:  Tanecni liga 122
Various: Tanecni liga 122
Rowland kelly:  Commander -2tr-
Rowland kelly: Commander -2tr-
Novak petr:  Pratelstvi na n-tou /best 3.
Novak petr: Pratelstvi na n-tou /best 3.
Various:  Hot
Various: Hot
Rottrova marie:  Vsechno nejlepsi [best of]
Rottrova marie: Vsechno nejlepsi [best of]
Various:  Bravo hits 70
Various: Bravo hits 70
home | interpreti | register piesní | cd & dvd shop | pripomienky/nápady | kontakt | ochrana údajov | inzercia
Copyright © Pavol Bacigál, 2000-2010. Všetky práva vyhradené.
Konverzný kurz použitý v eshope: 1 € = 30.1260 Sk
TOPlist