Polovicu čiastky požaduje ako kompenzáciu za údajne utrpenú ujmu, druhá polovica má byť „exemplárnou kompenzáciou“. Dvadsaťtriročná Lohan, známa najmä svojimi škandálmi a katastrofálnym neúspechom vo svete módy, tvrdí, že „podoba, meno, charakteristické rysy a osobnosť“ dievčatka v reklame boli bez jej povolenia okopírované podľa nej a že tak bolo porušené jej právo na súkromie. Okrem sto miliónov dolárov tiež chce, aby spoločnosť prestala reklamný šot vysielať a odovzdala všetky jeho kópie.
Herečkin advokát tvrdil, že pri vyslovení mena Lindsay si ľudia automaticky vybavia Lohanovú, rovnako ako si pri vyslovení mena Oprah vybavia najznámejšiu americkú moderátorku Oprah Winfrey. Pri vyslovení slova Madonna zase známu speváčku. Problémom však určite bude aj fakt, že dievčatko povie o sebe: „Som mliekoholik!“ – narážka na Lohanovej problémy s alkoholizmom, ktorými je známa, je zjavná.
Reklama bola vysielaná 7. februára v televíznom programe Super Bowl, na ktorý sa podľa záznamu pozeralo rekordných 106,5 milióna Američanov. Bola to jedna zo série vtedy vysielaných reklám, v ktorej vystupovali deti. Hovorca spoločnosti, ktorá reklamu vyrobila, povedal, že dievčatko v nej bolo pomenované po jednej pracovníčke výrobného tímu.
Agentúra AP dodala, že v roku 2008 bolo meno Lindsay 380. najpopulárnejšie meno dávané novonarodeným Američankám.