Reklama ukazuje luxusný apartmán v Rio de Janeiro na morskom pobreží, v ktorom sa dvadsaťdeväťročná Hiltonová v krátkych čiernych šatách berie z chladničky provokatívnym spôsom plechovku piva.
Odnaproti ju tajne fotografuje mladík z proťajšieho domu. Hilton sa s plechovkou mazná a nakoniec ju otvorí s potleskom okoloidúcich, ktorí jej „predstavenie“ sledujú.
Na reklamu vzniesli minulý týždeň tri sťažnosti. Kritizovali ju tiež organizácie za práva žien, podľa ktorých ukazuje „sexizmus a nedostatok úcty voči postaveniu ženy“.
Brazílsky Národný zväz pre reguláciu reklamy v pondelok vyhlásil, že spot nie je etický. Až do budúceho rozhodnutia, ktoré má byť vynesené do 30 dní, je v rozhlase, televízii a na internete „zakázaná najväčšia časť reklamnej kampane,“ povedal AFP hovorca úradu.
Reklama propaguje nové svetlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, ktorej búrlivý život a častá účasť na spoločenských večierkoch býva predmetom záujmu bulvárnych médií, pre značku vystupovala už na nedávnom karnevale v Rio de Janeiro.