Metallica je ďalšou metalovou kapelou, ktorá ponúka obľúbený zlatistý penivý mok. V limitovanej edícii 91 tisíc plechoviek vypustila dala pivárom americký mok Budweiser s vlastným logom. Zaobstarať si ho mohli ale len tí fanúšikovia, ktorí navštívili jej koncerty v kanadskom Quebecu. Zmienka o tom, či budú mať podobnú šancu aj ľudia inde na svete, zatiaľ nepadla.

Možno pôjde Metallica v šľapajách kolegov z Iron Maiden alebo AC / DC. Pivo s ich logom sa dá kupiť dlhodobo normálne. Limitovaná edícia pivných plechoviek Metallica vznikla pri príležitosti slávnostného otvorenia budovy Centre Videotron, nového koncertného priestoru v kanadskom Quebecu. Metallica tam na špeciálnom kruhovom pódiu odohrala dva koncerty, každý s iným setlistom.

Zdroj a foto: www.udiscovermusic.com / ohudbe